Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Elf haul and review...

 Γεια σας κορίτσια!!!Το σημερινό post αφορά κάποιες αγορές που έκανα από την εταιρεία Elf πριν αρκετό καιρό όταν είχε έκπτωση 50% σε κάποια επιλεγμένα προϊόντα.'Ετσι εκμεταλλεύτηκα και εγώ την ευκαιρία και έκανα τις αγορές μου...
Κάποια προϊόντα με άφησαν πολύ ικανοποιημένη ενώ άλλα καθόλου..
Ας τα δούμε λοιπόν αναλυτικά..
Θα ξεκινήσω με τα φανταστικά καινούργια ρουζ της elf "Baked Blush"  που έως πριν λίγο καιρό ήταν διαθέσιμα μόνο στην Αμερική. Από τον Ιανουάριο όμως είναι διαθέσιμα και στο αγγλικό site της elf. Διάλεξα λοιπόν 2 αποχρώσεις Peachy Cheeky & Rich Rose.Τα ρουζ αυτά έχουν φανταστική απόδοση, δίνουν μια φυσική λάμψη(μοιάζουν λίγο με τα mineralize της MAC), βγαίνουν σε πολύ ωραία χρώματα, έχουν πολύ καλή διάρκεια και είναι πολύ οικονομικά(απ'ότι θυμάμαι περίπου 4 €). Κατά την άποψή μου είναι φανταστικά για την τιμή τους!
αριστερα Peachy Cheeky
δεξιά Rich Rose
Στην ίδια φιλοσοφία βασίζεται και το Baked Bronzer σε απόχρωση St. Lucia.

Επόμενο το Studio Matte Lip Colour σε απόχρωση Rich Red ένα πολύ ωραίο κραγιόν σε μολύβι με απίστευτη απόδοση-πολύ μεγάλη διάρκεια( πραγματικά μένει πολλές ώρες αναλλοίωτο στα χείλη) και δεν είναι καθόλου στεγνό. Όσον αφορά το χρώμα όπως το λέει και το όνομά του...<Rich Red>..To Το απόλυτο κόκκινο θα έλεγα εγώ!

Πάμε τώρα σε αυτά που δε με ικανοποίησαν & τόσο πολύ...

Οι παλέτες που επέλεξα παρόλο που έχουν πολύ ωραία συσκευασία και ωραία χρώματα δεν έχουν καθόλου καλή απόδοση..Τα πρώτα swatches απογοητευτικά και το χειρότερο όταν πήγα να βγάλω λίγο περισσότερο σκιά για να κάνω δεύτερο swatch για να σιγουρευτώ μου έμειναν κάποιες σκιές στα χέρια..Διαλύθηκαν...
Η μία παλέτα είναι ένα μικρό βιβλίο με 48 μικρές σκιές πολύ μικρές με πάρα πολλές αποχρώσεις. συγκεκριμένα είναι το Little Black Beauty Book  (Warm Edition)
Επόμενη η παλέτα που αποτελείται από 32 σκιές σε Natural αποχρώσεις..
Αυτή νομίζω είναι λίγο καλύτερη και με ένα primer ίσως να έχουν ένα μέτριο αποτέλεσμα.
Η τιμή και των δύο πολύ χαμηλή αλλά δε νομίζω ότι αξίζουν και περισσότερο...
Τέλος πήρα αυτές τις ψεύτικες βλεφαρίδες που ακόμα δε τις έχω χρησιμοποιήσει αλλά μου φαίνονται μια χαρά για την τιμή τους κοντά στα 4€, αφού στη συσκευασία έχει την κόλα αλλά και μια βοηθητική βάση τοποθέτησης!
Αυτά από μένα κορίτσια....
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την Elf;
Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!

Φιλιά πολλά, 
Τόνια

19 σχόλια:

  1. Να χρησιμοποιήσεις το κραγιόν τώρα που είναι καινούριο για να το χαρείς, όταν παλιώνει αλλάζει κάπως η υφή του και δεν είναι τόσο ευχάριστο στη χρήση!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθεια? Κρίμα ...και πόσο να το χρησιμοποιήσεις κόκκινο κραγιόν ειδικά καθημερινά?Ευχαριστώ για τη συμβουλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκανα και εγώ μια μεγαλή αγορά με 50% πρόσφατα, την έχω στο μπλογκ μου αν θες να τη δεις. Έμεινα ευχαριστημένη από το maximum coverage concealer, καλύπτει αρκετά καλά τους κύκλους, τα κραγιόν υπέροχα και ένα HD blush επίσης πολύ καλό, ένα μολύβι ματιών με glitter που πήρα εντάξει δεν έχει glitter αλλά γυαλίζει λιγάκι και διαρκεί όλη μέρα. Άντε να ξανακάνει το 50%!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά θα δω την αγορά που έκανες για να πάρω ιδέες για την επόμενη αγορά μου...Περιμένω να κάνει 50% πάλι πως και πως να δοκιμάσω καινούργια προιόντα!!Αυτό το concealer που λες θα το δοκιμάσω γιατί έχω ένα θεματάκι με τους μαύρους κύκλους..Είναι ενυδατικό τουλάχιστον? Γιατί δε θέλω να φαίνεται ξηρή η περιοχή των ματιών με το concealer..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αρκετά ενυδατικό σε υγρή μορφή με ματ αποτέλεσμα. Βέβαια θα σου πω την πρώτη φορά που το δοκίμασα που δεν φόραγα καθόλου κρέμα στο πρόσωπο δεν έγραφε καλά αλλά εντάξει χωρίς κρέμα όλα χάλια μου είναι... Εντάξει για τα λεφτά του αξίζει είναι πολύ καλό! και δε θέλει και πολύ ποσότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει χωρίς κρέμα προσώπου και το καλύτερο concealer να βάλεις δε θα έχεις καλό αποτέλεσμα!! Θα το πάρω σίγουρα!!!

      Διαγραφή
  6. έχω κάνει και εγώ post με αγορές από elf,τότε με το 50% και εγώ!αν θες δες να πάρεις και από μένα καμιά ιδέα!
    μα σε απογοήτευσε τοlittle black book?εγώ πήρα και τα δύο,και είναι από τα αγαπημένα μου,όμως η αλήθεια είναι πως τα swatches σου,φαίνονται τελείως διαφορετικά,από την παλέτα που έχω ε΄γω!λες και είναι άλλο προϊόν!κρίμα πάντως!τα ρουζάκια,τα γλυκοκοιτάζω πάντως εδώ και καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά???οι δικιές σου παλέτες είναι καλές δλδ? αααα....είμαι γκαντέμω...τα ρουζάκια να τα πάρεις...αξίζουν και με το παραπάνω!!φυσικά θα δω το post σου να πάρω ιδέες για την επόμενη αγορά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τα Baked blush θέλω να δοκιμάσω! Πολύ κρίμα για τις παλέτες, είχα σκοπό να της πάρω αλλά τώρα που είδα πως φαίνονται (ή μάλλον δε φαίνονται), θα βγουν από το καλάθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα κ από μένα..έχω δοκιμάσει απο elf και εγώ. Το μόνο που δεν ήταν κ τόσο καλό σα προιόν ήταν η μάσκαρα.Αν θέλετε κορίτσια δείτε και το δικό μου blog.http://make-up-fashion-beauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενδιαφέρον blog ομορφιάς! Γραφτήκαμε!
    Αμα θέλεις έλα μια βολτά και από το δικό μας fashion blog.
    Σε περιμενουμε στο http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις βραβειάκι απο 'μένα! :)

    http://lovelyxreviews.blogspot.gr/2013/05/award-one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. exeis brabeiaki :)
    http://kgreekbeautyblog.blogspot.gr/2013/05/awaaard.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις βραβείο.....http://beautytipswithligeri.blogspot.gr/2013/05/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. K apo emena brabeio http://ellakibeauty.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελειο ποστ!!!εγω λατρευω τα κρεμωδη eyeliner τους!!!
    allbeautyincluded.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανακάλυψα ένα διαγωνισμό για ελληνίδες beauty bloggers!!
    Ρίξε μια ματιά!!http://www.flowmagazine.gr/kliroseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τόνια μου σε παρακολουθω τοσο καιρο αλλα σημερα εφτιαξα ιστιολογιο για αυτο και σου σχολιασα! Εισαι πανεμορφη και λατρευω τις αγορες σου ;) θα χαρω να επισκευθεις το blog μου. Διακοσμω χειροποιητα σανδαλια σε στυλατα σχεδια και πολυ οικονομικες τιμες! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή